Societatea a vindut un produs finit.Factura nu a fost incasata si dupa mai multe negocieri s-a convenit restituirea produsului catre noi.Societatea inregistreaza returul de la client factura storno 701 si incarcare pe debit 345 dar odata cu inventarierea constata deteriorarea acestui produs si imposibilitatea de a mai fi vindut ,reparat nu exista posibilitatea de a se recupera materiale din el.S-a propus casarea acestuia.Intrebare este daca se colecteaza tva la casarea produsului finit si care este baza legala va rog sa-mi spuneti.Produsul nu contine material reciclabil a.i. nu il putem preda la o societatea de reciclare a materialelor deseuri reciclabileiar casarea efectiva s-a efectuat in prezenta unei comisii administrator+angajat prin distrugerea acestuia rezultind un deseu ce va fi ridicat de serviciile de salubritate.Pe linga propunerea de casare a comisiei de inventariere si PV al comisiei de casare,ce alte documente mai sint necesare ? Multumesc.
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 03 Ian. 2012
Intr-adevar, intocmiti propunerea de casare, PV de casare, iar predarea catre firma de salubritate o faceti in baza unui aviz de insotire a marfii, in care trebuie sa mentionati "Nu se factureaza. Bunuri expirate/degradate ".
Nu colectati TVA la casare, daca respectati conditiile prevazute la art. 128 alin. 8 lit. b din Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.