Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Anulare din oficiu - platitor TVA

Buna ziua!
Am primit de la Finante ,"decizie privind anularea din oficiu a inregistrarii in scopuri TVA" - emisa in data de 01.02.2013, deoarece in semestrul II 2012 nu am avut operatiuni TVA.
1. Ce declaratii, documente trebuie sa depun si in ce termen ?
2. Imi influenteaza cumva preturile in magazin daca nu voi mai fi platitor TVA ?
Va multumesc!
Adaugata in   Codul fiscal

2 raspunsuri


la 22 Feb. 2013
Buna ziua, Trebuie sa depuna: - Declaratia 100- daca firma are salariati - se depune lunar impreuna cu declaratia 102 - Daca firma nu are salariati - se depune trimestrial - Declaratia 101 - se depune anual pana la data de 25.02. sau, dupa caz, 25.04. a anului urmator - Declaratia 392B - se depune anual pana la data de 25.02. a anului urmator, daca firma a realizat o cifra de afaceri cuprinsa intre 10.000 euro si 65.000 de euro.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 26 Feb. 2013
Da, iti influenteaza preturile din magazin. Trebuie sa ajustezi TVA.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x