Buna ziua!
Am primit de la Finante ,"decizie privind anularea din oficiu a inregistrarii in scopuri TVA" - emisa in data de 01.02.2013, deoarece in semestrul II 2012 nu am avut operatiuni TVA.
1. Ce declaratii, documente trebuie sa depun si in ce termen ?
2. Imi influenteaza cumva preturile in magazin daca nu voi mai fi platitor TVA ?
Va multumesc!
Am primit de la Finante ,"decizie privind anularea din oficiu a inregistrarii in scopuri TVA" - emisa in data de 01.02.2013, deoarece in semestrul II 2012 nu am avut operatiuni TVA.
1. Ce declaratii, documente trebuie sa depun si in ce termen ?
2. Imi influenteaza cumva preturile in magazin daca nu voi mai fi platitor TVA ?
Va multumesc!
Adaugata in
2 raspunsuri
Expert Marina- Alexandra Cruciu
Raspunsuri la intrebarea
la 22 Feb. 2013
Buna ziua,
Trebuie sa depuna:
- Declaratia 100- daca firma are salariati - se depune lunar impreuna cu declaratia 102
- Daca firma nu are salariati - se depune trimestrial
- Declaratia 101 - se depune anual pana la data de 25.02. sau, dupa caz, 25.04. a anului urmator
- Declaratia 392B - se depune anual pana la data de 25.02. a anului urmator, daca firma a realizat o cifra de afaceri cuprinsa intre 10.000 euro si 65.000 de euro.
User Silvia Raducan
Raspunsuri la intrebarea
la 26 Feb. 2013
Da, iti influenteaza preturile din magazin. Trebuie sa ajustezi TVA.