adeverintele pentru prime primite inainte de aprilie 2001 ce trebuie sa contina:
-veniturile pentru care s-a retinut si platit contributia de 3% (de exemplu) sau
- toate veniturile obtinute, chiar daca nu i s-a retinut angajatului contributia, dar unitatea a aplicat cota aferenta asupra intregului fond de salarii?
-veniturile pentru care s-a retinut si platit contributia de 3% (de exemplu) sau
- toate veniturile obtinute, chiar daca nu i s-a retinut angajatului contributia, dar unitatea a aplicat cota aferenta asupra intregului fond de salarii?
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 19 Aug. 2024
Adeverintele trebuie sa fie cu toate veniturile la care s-au platit taxe, iar cele speciale trebuie sa fie cu taxele platite