Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Cand trebuie sa cer certificat rezidenta fiscala la achizitii?

Buna ziua,

Am un SRL si mi-a zis cineva ca ar fi bine sa cer un certificat de rezidenta fiscala pentru orice fel de achizitii (servicii si produse) de la parteneri mei din strainatate (UE si non-UE).

99% dintre partenerii mei nu au auzit despre/nu au acest certificat.

Imi puteti spune ce pot face in acest caz si daca acest certificat este necesar pentru toate platile de servicii online?

1 raspuns


la 18 Apr. 2019
Pentru partenerii din UE va trebuie codul de TVA intracomunitar iar pentru cei non-UE certificatul de atestare fiscala ca document pentru rezidenta fiscala. Certificatul de rezidenta fiscala se aplica pentru persoane fizice.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x