Buna ziua,
Am un SRL si mi-a zis cineva ca ar fi bine sa cer un certificat de rezidenta fiscala pentru orice fel de achizitii (servicii si produse) de la parteneri mei din strainatate (UE si non-UE).
99% dintre partenerii mei nu au auzit despre/nu au acest certificat.
Imi puteti spune ce pot face in acest caz si daca acest certificat este necesar pentru toate platile de servicii online?
Am un SRL si mi-a zis cineva ca ar fi bine sa cer un certificat de rezidenta fiscala pentru orice fel de achizitii (servicii si produse) de la parteneri mei din strainatate (UE si non-UE).
99% dintre partenerii mei nu au auzit despre/nu au acest certificat.
Imi puteti spune ce pot face in acest caz si daca acest certificat este necesar pentru toate platile de servicii online?
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 18 Apr. 2019
Pentru partenerii din UE va trebuie codul de TVA intracomunitar iar pentru cei non-UE certificatul de atestare fiscala ca document pentru rezidenta fiscala. Certificatul de rezidenta fiscala se aplica pentru persoane fizice.