Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Mutare sediu firma

Buna ziua,

Vreau sa stiu care este procedura de mutare a sediului social al unei firme (cu activitate de vanzari online de produse IT) intr-o alta localitate/judet decat cel actual? Trebuie solicitat un control de fond inainte de mutarea propriu-zisa? Ce acte trebuie intocmite?

Multumesc anticipat!

1 raspuns


la 01 Feb. 2013
Buna seara, Mutarea sediu social la o alta adresa se face la Registrul Comertului judet. Tot odata trebuie modificate si actul constitutiv al societatii, certificatul unic de inregistrare, precum si orice alte certificate care atesta functionarea firmei. Trebuie achizitionat un nou Registru Unic de Control. Trebuie actualizate documentele firmei care contin in antet vechea adresa a sediului social, cum sunt facturierele sau chitantierele. Sediul social al unei firme poate fi mutat in acelasi judet sau in alt judet, printr-o solicitare adresata Registrului Comertului. Daca sediul se muta intrun alt judet, atunci, trebuie obtinuta si o rezervare de denumire a firmei Actele necesare sunt: Actul constitutiv actualizat; Hotararea AGA; Certificat si adeverinta sediu social, obtinute de la Administratia Financiara. Certificatul atesta ca pentru imobilul cu destinatia de sediu social nu a fost inregistrat un alt document care sa certifice instrainarea dreptului de folosinta asupra respectivului imobil. Acest act se obtine depunerea unui dosar care trebuie sa contina: declaratie tip administratie; copie act identitate solicitant/ imputernicit; copie imputernicire/procura; Copie contract de comodat sau inchiriere; copie documente care fac dovada titlului de proprietate; adeverinta asociatie de locatari; act constitutiv in original; timbre fiscale in valoare de 4 lei. Certificatul de inregistrare in original; Documentul (contract comodat, contract inchiriere) care atesta dreptul de folosinta asupra imobilului cu destinatie de sediu social, inregistrat la Administratia pe raza careia se afla acest imobil; Acordul comitetului executiv al asociatiei de proprietari, precum si a patru vecini (in cazul in care sediul social este intr-un bloc de locuinte; Cerere de inregistrare, in original; Declaratia-tip pe propria raspundere, in original, semnata de asociati sau de administratori din care sa rezulte, ca: fie persoana juridica nu desfasoara, la sediul social, activitatile declarate, o perioada de maximum 3 ani; sau persoana juridica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru activitatile precizate in declaratia-tip.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x