Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Inregistrari contabile PFA

Buna ziua,

Am o PFA nou infiintata deoarece firma la care urma sa ma angajez agreeaza aceasta forma juridica. Din pacate dupa o luna mi-a expirat termenul contractului, am emis factura pentru venitul pe luna respectiva, insa nici pana acum banii nu mi-au intrat in cont si nici contractul nu a fost semnat.
Intrebarea mea este daca pot in acest caz sa inregistrez cheltuielile de infiintare precum si celelalte cheltuieli aferente desfasurarii activitatii in vederea obtinerii de venituri.
Doresc sa-mi suspend PFA, deoarece deocamdata nu mai am nici un fel de activitate. Contributiile catre stat au fost achitate pe trimestrul III.

Va multumesc,
Luiza

2 raspunsuri


la 04 Nov. 2013
Toate cheltuielile generate cu infintarea PFA se pot considera cheltuieli si se inregistreaza in Registrul de incasari si plati. In cazul in care factura nu a fost incasata aceasta nu se trece in registru. Activitatea se poate suspenda prin depunerea unei cereri la ONRC. La administratia financiara de care apartineti trebuie sa depuneti copii xerox dupa actele de suspendare a activitatii eliberate de ONRC si o cerere de suspendare a activitatii. Totodata se mai depune declaratia 200 privind veniturile realizate pentru anul 2013.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 06 Nov. 2013
Multumesc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x