In cazul unei firme cu obiect de activitate vulcanizare, in urma controlului RAR nu s-au gasit: telefonul OPC si procedura de tratare a reclamatiilor. In cazul telefonului OPC este vorba de OPC Brasov (sediul firmei este in Fagaras)? Iar procedura de tratare a reclamatiilor cum ar trebui formulata? Multumesc
Adaugata in
1 raspuns
Expert Marina- Alexandra Cruciu
Raspunsuri la intrebarea
la 29 Mai. 2013
Buna seara,
Procedura de tratare a reclamatiilor Clienti persoane fizice:
Modalitatile in care Clientul poate inainta o reclamatie;
Denumirea, adresa si programul de lucru ale departamentului responsabil cu primirea si inregistrarea reclamatiilor;
Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor;
Modalitatile si termenul de informare a Clientului;
Termenul de informare a Clientului, in cazul nesolutionarii reclamatiei in termenul maxim;
Solutionarea litigiilor: cadru legal;