Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Formulare reclamatii

In cazul unei firme cu obiect de activitate vulcanizare, in urma controlului RAR nu s-au gasit: telefonul OPC si procedura de tratare a reclamatiilor. In cazul telefonului OPC este vorba de OPC Brasov (sediul firmei este in Fagaras)? Iar procedura de tratare a reclamatiilor cum ar trebui formulata? Multumesc

1 raspuns


la 29 Mai. 2013
Buna seara, Procedura de tratare a reclamatiilor Clienti persoane fizice: Modalitatile in care Clientul poate inainta o reclamatie; Denumirea, adresa si programul de lucru ale departamentului responsabil cu primirea si inregistrarea reclamatiilor; Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor; Modalitatile si termenul de informare a Clientului; Termenul de informare a Clientului, in cazul nesolutionarii reclamatiei in termenul maxim; Solutionarea litigiilor: cadru legal;
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x