Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

emitere factura

Buna seara, va rog sa ma ajutati intr-o problema lucrez la un IFN si am facut o decizie pt a duce actele foarte vechi la casat cand ne-am dus la centrul de reciclare pt bani ce urma sa ii incasam noi putem sa dam doar o chitanta si un proces verbal de predare primire, iar cei de la centru vor sa le emitem si o factura dar noi nu lucram cu facturi ca noi doar incasam bani de la persoane fizice. Intrebarea este noi putem sa cumparam un facturier de la librarie si sa il folosim este corect asa ? si cum ne inregistram in contabilitate. Va multumesc anticipat.

1 raspuns


la 05 Nov. 2015
Bineinteles ca puteti utiliza facturi, care pot fi tipizate de la librarie sau in format electronic tiparit de pe calculator. Inregistrarea incasarii in urma valorificarii materialelor reciclabile se face pe venituri impozabile.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x