Buna ziua,
Am o nelamurire in legatura cu depunerea bilantului pentru 2013 in format electronic..Firma nu are contabil-sef asa ca bilantul a fost intocmit de un expert-contabil.La rubrica "intocmit " se trece numele expertului si nr de inregistrare al acestuia ,se semneaza electronic (semnatura electronica apartine administratorului firmei) si se ataseaza documentele scanate si este suficient? sau trebuie printat bilantul, CPP si celelalte formulare pentru a fi semnate si stampilate de expert ,apoi scanate si trimise?
multumesc
Am o nelamurire in legatura cu depunerea bilantului pentru 2013 in format electronic..Firma nu are contabil-sef asa ca bilantul a fost intocmit de un expert-contabil.La rubrica "intocmit " se trece numele expertului si nr de inregistrare al acestuia ,se semneaza electronic (semnatura electronica apartine administratorului firmei) si se ataseaza documentele scanate si este suficient? sau trebuie printat bilantul, CPP si celelalte formulare pentru a fi semnate si stampilate de expert ,apoi scanate si trimise?
multumesc
Adaugata in
1 raspuns
Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 20 Mai. 2014
este suficient: "La rubrica "intocmit " se trece numele expertului si nr de inregistrare al acestuia ,se semneaza electronic (semnatura electronica apartine administratorului firmei) si se ataseaza documentele scanate si este suficient"
Pentru evidentele societatii este bine sa listati bilantul, notele etc., iar expertul sa va semneze si stampileze un exemplar.