Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

apărarea concretă a drepturilor mele de consumator

Bună ziua
Vă rog să-mi precizaţi:
1. potrivit legislaţiei în vigoare, cum trebuie să procedez în situaţia în care de mai multe luni de zile prestatorul de servicii tv-cablu nu-mi trimite factura, cu toate multiplele reclamaţii făcute de mine în acest sens. Invariabil mi se răspunde că vor lua măsurile necesare.
2. ce prevede concret legislaţia privitor la transmiterea clientului a facturii, de către prestatorul de servicii tv-cablu.
3. care sunt în mod explicit normele legale privitor la problema mea mai sus expusă.
Menţionez că lunar achit suma precizată într-o factură mai veche.

1 raspuns


la 04 Iul. 2016
Pentru eliberarea facturii catre o persoana fizica, trebuie sa faceti o notificare, sau sa o cereti. In cazul unui refuz din partea furnizorului puteti face sesizare la ANPC si ANAF.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x