Am un cabinet medical veterinar, platitor de TVA la data prezentei. Incepand cu 01,07,2013 vreau sa depun documentele pentru a inceta calitatea de platitor de TVA. Ce documente depun la ANAF si cum calculez ajustarea de TVA pentru doua mijloace fixe, o centrala achizitionata in februarie 2012 si un laptop achizitionat in ianuarie 2013, neamortizate integral. Trebuie sa am in vedere si stocul de medicamente si obiectele de inventar cumparata anul acesta? Va multumesc
Adaugata in
1 raspuns
Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 10 Iun. 2013
Pana la 25. 09.2013 (in cazul in care sunteti platitor trimestrial) aveti obligatia depunerii ultimului decont de TVA. Vezi prevederile art.153 din Codul fiscal precum si Normele de aplicare ale acestuia pct. 66 din HG 44/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratia 096 isi produce efectele incepand cu prima zi a lunii urmatoare celei in care s-a solicitat renuntarea la TVA 01.08.2013.
Pentru aceasta trebuie sa realizati inventarierea stocurilor.
TVA deductibila de regularizat o preluati in decontul de TVA la rubrica : Regularizari de TVA dedusa"
Totodata consultati si art. 148 si 149 din CODUL FISCAL.