Buna ziua
O firmă cu sediul social in sectorul 3 are o clădire închiriată catre persoane fizice in sectorul 4, unde are un pct de lucru dar fără CUI.
Cand am dat comanda pt casa de marcat pe care o vom folosi pt incsarile de la pers fizice mi s-a spus că tb fiscalizata la pct de lucru din Sectorul 4.
Cum trebuie procedat?
Unde anume voi trimite jurnalul electronic la ANAF sector3 sau ANAF sector 4?
O firmă cu sediul social in sectorul 3 are o clădire închiriată catre persoane fizice in sectorul 4, unde are un pct de lucru dar fără CUI.
Cand am dat comanda pt casa de marcat pe care o vom folosi pt incsarile de la pers fizice mi s-a spus că tb fiscalizata la pct de lucru din Sectorul 4.
Cum trebuie procedat?
Unde anume voi trimite jurnalul electronic la ANAF sector3 sau ANAF sector 4?
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 19 Sep. 2018
Daca aveti deschis punct de lucru in sector 4, la adresa unde realizati serviciile de inchiriere, registru de casa si casa de marcat, va trebui sa raportati incasarile la punctul de lucru iar raportarile le faceti pe datele consolidate.