Daca o firma a inregistrat casa de marcat la Anaf, pt. un punct de lucru, iar dupa 6 luni, acest punt de lucru se muta la alta adresa intrucit a scazut contractul de inchiriere, trebuie sa comunice la Anaf aceasta schimbare?
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 21 Nov. 2011
Deoarece s-a schimbat locatia punctului de lucru, memoria casei de marcat va trebui predata la ANAF. Aici se va intocmi Procesul verbal de predare memorie fiscala.
La ANAF trebuie sa va prezentati cu urmatoarele documente:
-Casa de marcat dotata cu rola.
- Cartea de interventii sigilata
-Certificat de atribuire a numarului de ordine de la D.G.F.P. â?? original
-Declaratie de instalare â?? original
-Copie C.U.I.
-Stampila
Ulterior va trebui sa fiscalizati casa de marcat pentru noul punct de lucru.