Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

punct de lucru

Daca o firma a inregistrat casa de marcat la Anaf, pt. un punct de lucru, iar dupa 6 luni, acest punt de lucru se muta la alta adresa intrucit a scazut contractul de inchiriere, trebuie sa comunice la Anaf aceasta schimbare?
Adaugata in   ANAF si MFP
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 21 Nov. 2011
Deoarece s-a schimbat locatia punctului de lucru, memoria casei de marcat va trebui predata la ANAF. Aici se va intocmi Procesul verbal de predare memorie fiscala. La ANAF trebuie sa va prezentati cu urmatoarele documente: -Casa de marcat dotata cu rola. - Cartea de interventii sigilata -Certificat de atribuire a numarului de ordine de la D.G.F.P. â?? original -Declaratie de instalare â?? original -Copie C.U.I. -Stampila Ulterior va trebui sa fiscalizati casa de marcat pentru noul punct de lucru.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x