Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Proces rambursare TVA

Buna ziua, am preluat contabilitatea unei societati care luna aceasta a depus o cerere de rambursare TVA. Problemele pe care le-am descoperit sunt urmatoarele: facturile emise catre clienti in forma fizica prezinta mici abateri de forma astfel:
- clientul e SRL-D iar pe factura apare SRL
- o cifra gresita in CUI
- la unele facturi emise nu apare scris atributul fiscal RO langa codul fiscal desi clientul e inregistrat ca platitor de TVA

Firma despre care fac referire e o societate de transport care pe langa transportul cu flota proprie efectueaza si intermedieri. Poate organul fiscal spre exemplu sa imi anuleze intreaga filiera de operatiuni pe linie de TVA (factura primita de la caraus+factura catre client) in situatia in care pe facturile emise catre client apar acele abateri de care vorbeam mai sus? Mentionez faptul ca toate facturile emise au comenzi de transport si CMR-uri clare, actele sunt arhivate/cusute/pastrate conform legii.

1 raspuns


la 27 Feb. 2018
Daca erorile sunt doar pe facturile emise unde aveti inscrisa taxa colectata, iar tva deductibila este sustinuta de documente corect intocmite, rambursarea nu poate fi afectata, cel mult puteti primi o sanctiune.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x