Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Plata impozit salarii ptr.punct de lucru

Un SRL deschide un punct de lucru ,unde angajeaza 6 salariati.Va rog sa-mi spuneti daca impozitul pe salarii , care in declaratia 112 este defalcat, pe sediu principal si sediul secundar il platesc tot in contul sediului principal sau trebuie sa-l platesc pe CIF-ul sediului secundar?
Va multumesc ptr.ajutor.
Adaugata in   ANAF si MFP

2 raspunsuri


la 13 Iul. 2014
Pentru plata impozitelor salariale trebuie sa aveti in vedere ca se plateste in functie de sediul secundar, daca acesta are CIF separat. Deci, contribuabilii au obligatia de a declara, in numele sediilor secundare inregistrate fiscal, impozitul pe venitul din salarii datorat, potrivit legii, de acestea, competenta pentru inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal teritorial. Conform prevederilor Legii 126/2011 privind Codul de Procedura Fiscala, prin care a fost modificata modalitatea de plata a impozitului pe venitul din salarii datorat de sediile secundare inregistrate fiscal, pentru contribuabilii care au sedii secundare, platitor de obligatii fiscale este contribuabilul, cu exceptia impozitului pe venitul din salarii, pentru care platitor de impozit este sediul secundar obligat, potrivit legii, sa se inregistreze fiscal ca platitor de salarii si de venituri asimilate salariilor. In acest caz competenta teritoriala pentru administrarea impozitului pe venitul din salarii datorat de acestea revine organului fiscal competent pentru administrarea obligatiilor datorate de contribuabilul care le-a infiintat. Plata impozitului pe venitul din salarii datorat de sediile secundare se va face in contul unic al bugetului de stat in curs de distribuire, cu codul unic de inregistrare al fiecarui sediu secundar, deschis la trezoreria la care este arondat contribuabilul care le-a infiintat.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 14 Iul. 2014
Multumesc ptr.raspuns, deci trebuie sa fac ordine de plata separate ptr.impozit sediu principal si impozit sediu secundar cu codul unic de inregistrare al fiecaruia.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x