Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

PFA declaratie 112

Buna ziua, am preluat contabilitatea unei PFA TAXI, avand un angajat.
Contabila care a tinut contabilitatea veche nu este comunicativa .
Problema este ca am primit declaratiile tarziu si nu am vazut cum este inregistrata PFA pentru declaratia 112.
Declaratiile au fost facute toate la trimestru si achitate.
Din pacate nu am stiut si am trimis declaratia pe aprilie care s-a si achitat.
Este cumva o greseala majora?Ce se poate intampla? Dar nu era obligatoriu sa se faca declaratie si sa se treaca la luna?
Adaugata in   ANAF si MFP

2 raspunsuri


la 29 Mai. 2013
Buna seara, OG nr. 30/2011, Articolul 58 (1) Platitorii de salarii si de venituri asimilate salariilor au obligatia de a calcula si de a retine impozitul aferent veniturilor fiecarei luni la data efectuarii platii acestor venituri, precum si de a-l vira la bugetul de stat pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei pentru care se platesc aceste venituri.(2) Prin exceptie de la prevederile alin. (1), impozitul aferent veniturilor fiecarei luni, calculat si retinut la data efectuarii platii acestor venituri, se vireaza, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare trimestrului pentru care se datoreaza, de catre urmatorii platitori de venituri din salarii si venituri asimilate salariilor:a)asociatii, fundatii sau alte entitati fara scop patrimonial, persoane juridice, cu exceptia institutiilor publice, care in anul anterior au avut un numar mediu de pana la 3 salariati exclusiv; b)persoanele juridice platitoare de impozit pe profit care, in anul anterior, au inregistrat venituri totale de pana la 100.000 euro si au avut un numar mediu de pana la 3 salariati exclusiv; c)persoanele juridice platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor care, in anul anterior, au avut un numar mediu de pana la 3 salariati exclusiv; d)persoanele fizice autorizate si intreprinderile individuale, precum si persoanele fizice care exercita profesii libere si asocierile fara personalitate juridica constituite intre persoane fizice, care au, potrivit legii, personal angajat pe baza de contract individual de munca. (3) Numarul mediu de salariati si veniturile totale se stabilesc potrivit prevederilor art. 29619 alin. (13) si (14). Nu se specifica nicaieri ca daca ati depus declaratia 112 lunar in loc de trisestrial sunteti obligat sa continuati asa. Puteti intreba la administratia financiara de care apartineti.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 31 Mai. 2013
Declaratiile 112 nu se fac trimestrial, ci se fac lunar doar ca trebuie depuse pana cel mai tarziu in 25 a lunii urmatoare incheierii trimestrului. iar plata idem: o puteti face lunar ca sa nu uitati de ea sau trimestrial dar nu mai tarziu de 25 a lunii urmatoare incheierii trimestrului.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x