Buna ziua,
O societate din Romania doreste sa participe la un targ international cu vanzare de produse( vinuri, produse traditionale, etc.). Ce documente se intocmesc pentru produsele care pleaca la expozitie si pentru incasarea vanzarilor respective?
Va multumesc.
O societate din Romania doreste sa participe la un targ international cu vanzare de produse( vinuri, produse traditionale, etc.). Ce documente se intocmesc pentru produsele care pleaca la expozitie si pentru incasarea vanzarilor respective?
Va multumesc.
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
2 raspunsuri

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 17 Nov. 2014
Pentru expunerea de produse se face o decizie din partea reprezentantului legal care stabileste produsele si cantitatile ce trebuie livrate catre punctul de prezentare. Livrarea are loc in baza unui aviz de expeditie, urmand ca produsele sa fie inregistrate ca cele in custodie urmand ca la final in baza vanzarilor efectuate sa se faca autofactura si reintrarea in gestiune a produselor nevandute.

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 17 Nov. 2014
daca este vorba despre un targ international, documentele insotitoare sunt avizul de expeditie, cmr precum si alte documente conform prevederilor Codului fiscal daca este cazul