Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Modificare societate

Buna seara,
Am nevoie de putin ajutor.

O societate infiintata (in Ilfov) in 2011 a avut 2 asociati, dar in iunie 2012 a ramas un singur asociat unic (cesionare) si si-a schimbat si sediul social la alta adreasa in acelasi judet.
1. ce documente trebuie facute si depuse in ambele cazuri si daca se fac dosare separate sau un singur dosar poate cuprinde amandoua modificarile?
2. se fac modificarile si pentru Registrul Comertului si Administratie ?
3. la care din cele de mai sus se merge intai cu modificarile?

Multumesc!
Adaugata in   ANAF si MFP

2 raspunsuri


la 10 Aug. 2012
1. Pentru modificarile mentionate de dvs. aveti nevoie de: - Actul constitutiv actualizat si Hotararea AGA; - Certificat si adeverinta sediu social, obtinute de la Administratia Financiara; - Certificatul de inregistrare in original (CUI); - contract comodat/ inchiriere care atesta dreptul de folosinta asupra imobilului cu destinatie de sediu social, inregistrat la Administratia pe raza careia se afla acest imobil; - Acordul comitetului executiv al asociatiei de proprietari, precum si a patru vecini (in cazul in care sediul social este intr-un bloc de locuinte); - Cerere de inregistrare, in original; - Declaratia-tip pe propria raspundere, in original, semnata de asociati sau de administratori din care sa rezulte, dupa caz, ca persoana juridica nu desfasoara, la sediul social, activitatile declarate, o perioada de maximum 3 ani; si persoana juridica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru activitatile precizate in declaratia-tip. 2. modificarile se fac mai intai la ONRC (ilfov). Se va modifica actul constitutiv al societatii, certificatul unic de inregistrare, precum si orice alte certificate care atesta functionarea firmei. 3. de la Administratia financiara de care apartineti va trebui achizitionat un nou Registru Unic de Control pentru noul sediu. Totodata, aveti grija sa modificati documentele firmei cu noul sediu (facturi, chitante, instiintarea tertilor cu privire la noul sediu).
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 11 Aug. 2012
Multumesc pentru raspuns!
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x