Am primit de la ANAF o scrisoare cu un proces verbal prin care mi se aduce la cunostinta faptul ca firma este insolvabila. Mentionez ca am datorii catre ANAF din 2009 in valoare totala de 2900 ron si nu are bunuri sau venituri urmaribile.
Ce se va intampla in continurare cu firma? Care sunt pasii de radiere si care sunt obligatiile mele in calitate de administrator?
Ce se va intampla in continurare cu firma? Care sunt pasii de radiere si care sunt obligatiile mele in calitate de administrator?
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 10 Iul. 2015
Intrarea si desfasurarea procedurii de insolventa are loc in mai multe etape conform prevederilor legii 85. Faptul ca firma nu are inregistrate bunuri care sa poata fi executate de creditori va simplifica procedura, lichidatorul putand anula datoria, sau nu, atragand raspunderea administratorului.