Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

E obligatorie casa de marcat pentru fiecare apartament in regim hotelier?

Buna ziua! Sediul social al firmei este in Giurgiu. Punctele de lucru in Bucuresti. Am 2 apartamente inchiriate si vreau sa le inchiriez in regim hotelier. Le am autorizat la registru comertului ca puncte de lucru pentru domeniul de activitate 5590 si 6820 pe fiecare in parte ca asa au spus cei de la Ministerul Turismului pentru autorizare de functionare. Sunt pe aceiasi strada difera doar etajele si numerele apartamentelor. Intrebarea mea este: POT AVEA O SINGURA CASA DE MARCAT pentru ambele apartamente? Sau imi trebuie pentru fiecare apartament in parte. Voi avea mai multe apartamente si doresc sa mi spuneti ce am de facut. Multumesc
Adaugata in   ANAF si MFP
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 19 Apr. 2016
Daca aveti declarate ca puncte de lucru fiecare apartament, va trebui sa aveti casa de marcat pentru fiecare, sau daca este aceeasi adresa, organizati un birou de receptie care va avea si casa de marcat.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x