Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

documente inchidere sediu secundar

Societatea intentioneaza sa inchida sediul secundar. Care sunt documentele pe care trebuie sa le prezint la finante? Sediul secundar a avut si casa de marcat, Trebuie predata memoria fiscala sau se pastreaza de catre societate?

Multumesc!.
Maria
Adaugata in   ANAF si MFP

1 raspuns


la 30 Apr. 2015
Inchiderea unui sediu secundar se face la ONRC unde se depune cererea de mentiuni, hotarare aga sau decizie, actul de inchidere al contractului de locatie, urmand ca in baza documentelor emise de ONRC sa facetisi inchiderea fiscala a locatiei. Faptul ca detineati casa de marcat, nu afecteaza cu nimic, aceasta putand fi pastrata pentru a fi utilizata ulterior.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x