In vederea depunerii declaratiilor electronice, exista posibilitatea de a detine si angajatul -economist semnatura electronica? De mentionat este ca angajatul are studii superioare economice si se va ocupa de evidenta contabila ( Cifra de afaceri 65.000 euro). Poate detine si administratorul semnatura electronica pt a fi depuse declaratiile online? Multumesc.
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
2 raspunsuri

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 02 Iun. 2015
Poate detine semnatura electronica si un angajat care tine contabilitatea conform fisei postului, in cadrul societatii pentru aceasta fiind necesara o procura notariala pe care o atasati la formularul 150.