Buna ziua,
Asociatia de proprietari a ramas fara administrator incepand cu luna iulie a.c. In prezent NU mai avem alti salariati.
Pana in iunie inclusiv administratorul (pensionar) a depus D100 si a platit la adm. financiara impozitul de 16% pe salariu.
Acum, ne gospodarim singuri ne platim facturile de utilitati si NU mai avem salariati .
Va rog sa imi spuneti ce formular trebuie sa mai depunem si unde?
multumesc.
Asociatia de proprietari a ramas fara administrator incepand cu luna iulie a.c. In prezent NU mai avem alti salariati.
Pana in iunie inclusiv administratorul (pensionar) a depus D100 si a platit la adm. financiara impozitul de 16% pe salariu.
Acum, ne gospodarim singuri ne platim facturile de utilitati si NU mai avem salariati .
Va rog sa imi spuneti ce formular trebuie sa mai depunem si unde?
multumesc.
Adaugata in
1 raspuns
User Ion Gavrila
Raspunsuri la intrebarea
la 10 Sep. 2013
Trebuie sa mergeti la Adm. Finantelor Publice si sa depuneti formularul 010 pentru a nu mai avea obligatia declararii la luna /trimestru, impozitul pe salarii ( conventii civile) .
Intrebati la Adm. Finantelor Publice cu ce obligati declarative este inregistrata Asociatia de proprietari.