Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Declaratii fiscale

Buna ziua,
Asociatia de proprietari a ramas fara administrator incepand cu luna iulie a.c. In prezent NU mai avem alti salariati.
Pana in iunie inclusiv administratorul (pensionar) a depus D100 si a platit la adm. financiara impozitul de 16% pe salariu.
Acum, ne gospodarim singuri ne platim facturile de utilitati si NU mai avem salariati .
Va rog sa imi spuneti ce formular trebuie sa mai depunem si unde?
multumesc.

1 raspuns


la 10 Sep. 2013
Trebuie sa mergeti la Adm. Finantelor Publice si sa depuneti formularul 010 pentru a nu mai avea obligatia declararii la luna /trimestru, impozitul pe salarii ( conventii civile) . Intrebati la Adm. Finantelor Publice cu ce obligati declarative este inregistrata Asociatia de proprietari.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x