La inregistrarea fiscala a unui sediu secundar, pe lista actelor necesare apare decizia de numire sef punct de lucru. Este obligatorie aceasta numire? Si daca da, in ce format trebuie facuta, e vreun tipizat la finante sau e doar o simpla decizie a firmei? Trebuie facuta AGA in acest sens? Ma puteti lamuri?
Multumesc
Multumesc
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 27 Oct. 2014
In cazul sediilor secundare care necesita certificat de inregistrare este necesara o decizie de numire a unui reprezentant legal, aceasta putand fi facuta in baza hotararii adunarii generale a asociatilor, nu in baza unui format special, tipizat.