Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Care este procedura in cazul renuntarii la semnatura electronica

as dori sa stiu care este procedura in legatura cu ANAF in cazul renuntarii la semnatura electronica de catre administrator, in situatia in care el nu mai este administrator la firma respectiva.
trebuie sa depuna vreun formular la ANAF?

1 raspuns


la 17 Nov. 2017
La fel cum la inregistrarea semnaturii se utilizeaza formularul 150 si/sau152, la anularea semnaturii se folosesc 151 si/sau 153 cu descarcare online si depunere la oricare ANAF.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x