Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Adeverinta justificare experienta PFA

Buna ziua.
Vreau sa-mi infiintez un PFA, si din cate stiu trebuie sa fac dovada cu un act ca sunt calificat pentru domeniul in care vreau sa functioneze PFA-ul meu. Intrebarea mea este:
- Cui trebuie sa adresez adeverinta respectiva ? Unde trebuie sa o depun?
Sediul PFA va fi in judetul Teleorman.
Multumesc.
Adaugata in   ANAF si MFP Infiintare pfa

2 raspunsuri


la 01 Feb. 2013
Buna seara, La infintarea PFA-ului este necesara justificarea experientei/pregatirii profesionale pentru fiecare cod CAEN ales. Inregistrarea propriu-zisa - se face la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC). Formularele si lista documentelor necesare se gasesc pe pagina www.onrc.ro. Inregistrarea fiscala ? se face la ANAF prin competarea declaratiei 070 ?Declaratie de înregistrare fiscală/Declaratie de mentiuni pentru persoanele fizice care desfăşoară activităti economice în mod independent? si a declaratiei 220? Declaratie privind venitul estimat ?, in maxim 15 zile de la ridicarea documentelor de la Registrul Comertului. Declaratiile pe care trebuie sa le intocmeasca un PFA sunt: Declaratia 220 ? Declaratie privind venitul estimat; Decaratia 200 ? Declaratie privind veniturile realizate din Romania; Declaratia privind obligatiile de constituire şi plata la FNUASS; Declaratia individuala de asigurare sociala ( CAS); Declaratia 392A- Declaratie informative privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul precedent; * Declaratia 392B- Declaratie informativa privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul precendent; Declaratia 300 - Decont de taxa pe valoarea adaugata;* Declaratia 394 ? Declaratie informativa privind livrările /prestările şi achizitiile efectuate pe teritoriul national. * *)Aceste declaratii se intocmesc de catre platitorii de TVA. In functie de specificul activitatii, de schimbarile intervenite in situatia fiscala, sau de statutul de angajator, este necesara intocmirea unor declaratii suplimentare.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 01 Feb. 2013
Multumesc de raspuns. Tin sa mentionez ca eu acum imi infiintez PFA-ul si mi-ati fi de mare ajutor daca mi-ati indruma putin pasii, adica sa-mi spuneti ce am de facut, pe la ce institutii trebuie sa merg in Teleorman.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x