In data de 17.11.2015 am primit dispozitie privind masurile stabilite de organele de inspectie fiscala in urma depunerii unei cereri de rambursare de TVA. Cererea a fost depusa la decontul 300 aferent lunii septembrie 2015. Prin dispozitia primita s-a stabilit TVA suplimentar de plata iar din suma solicitata la rambursare suma stabilita suplimentar a fost respinsa la rambursare. Obligatia suplimentara de TVA provine ca urmare a neefectuarii ajustarii stocurilor din iulie 2012 cand societatii i s-a anulat codul de TVA si stocurile respective nu mai exista. Societatea s-a inregistrat din nou in scopuri de TVA in noiembrie 2013. Cum inregistrez in evidenta contabila scoaterea din evidenta a stocurilor si a TVA stabilita suplimentar? In decontul de TVA aferent lunii noiembrie trebuie sa inregistrez TVA stabilita suplimentar?
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 17 Dec. 2015
Scoaterea din evidente a stocurilor inexistente se face similar lipsurilor la inventar. Valoarea tva stabilita in urma controlului nu se declara in decont.