Buna seara,
Suntem o firma careia i-a fost anulat din oficiu inregistrarea in scopuri de TVA.Dupa depunerea completa a dosarului,ni s-a eliberat pe loc Certificatul de inregistrate in scopuri de TVA,dupa care ulterior ni s-a emis Decizia de de anulare din oficiu a inregistrarii in scopuri de tva conform art.316 si 317 din Codul Fiscal.
Dorim sa stim daca declaratia 311 pe care trebuie sa o depunem la Anaf lunar o evidentiem si in contabilitatea firmei si cum anume este corect sa facem inregistrarile contabile in acest sens.
Facem precizarea ca anularea din oficiu si emiterea deciziei de anulare s-a facut in aceeasi luna,firma nu a emis nici o factura cu tva pana la acel moment.
multumim,
Suntem o firma careia i-a fost anulat din oficiu inregistrarea in scopuri de TVA.Dupa depunerea completa a dosarului,ni s-a eliberat pe loc Certificatul de inregistrate in scopuri de TVA,dupa care ulterior ni s-a emis Decizia de de anulare din oficiu a inregistrarii in scopuri de tva conform art.316 si 317 din Codul Fiscal.
Dorim sa stim daca declaratia 311 pe care trebuie sa o depunem la Anaf lunar o evidentiem si in contabilitatea firmei si cum anume este corect sa facem inregistrarile contabile in acest sens.
Facem precizarea ca anularea din oficiu si emiterea deciziei de anulare s-a facut in aceeasi luna,firma nu a emis nici o factura cu tva pana la acel moment.
multumim,
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 04 Mar. 2016
Daca nu ati emis facturi cu tva in perioada perioada respectiva depuneti formularul 311 cu 0.