Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Cum intocmesc corect facturile de pe o societate cu cod TVA anulat?

Codul TVA al unei societati a fost anulat (pt atragerea raspunderii).

Intrebarile sunt:
- pe facturi se va mai mentiona RO de acum inainte?
- facturile vor mai contine rubrica TVA (care tva, am inteles, se achita integral si obligatoriu la stat, nemaifiind drept de deducere)?
- se va mentiona pe facturi "fara drept de deducere TVA" (pentru ca, astfel, clientii sa fie informati)?
Multumesc.

2 raspunsuri


la 18 Mar. 2016
Anularea inregistrarii in scopuri de tva presupune eliberarea unor facturi fara tva din data adresei, iar pentru perioada fiscala pentru care s-a eliberat factura cu tva, acesta va fi colectata.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 1 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 29 Mar. 2016
Da, facturile se emit in continuare cu TVA, pe ele fiind inscris a mentiunea "fara drept de deducere TVA" conf art....Lg..., iar acel TVA va fi colectat, declarat prin declaratia 311 si virat la bugetul de stat. Acest lucru se va intampla pana la reglarea situatiei fiscale (prin rezolvarea motivelor care au condus la anularea codului de TVA). Daca ati ales sa emiteti facturi fara TVA, acest va fi determinat extracontabil la sfarsitul lunii, declarat in 311 si virat la buget ! Nu e de joaca cu aceasta prevedere legala. Nu comentez aici absurditatea ei, pentru ca daca ti s-a anulat calitatea de platitor de TVA..De ce trebuie sa platesti TVA la buget ???
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x