Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

problema leasing financiar

Am predat o masina societatii de leasing ,inainte de finalizarea leasingului financiar.Socitate de leasing ne obliga acum sa platim restul sumei de bani pe care ar fi trebuit sa-l platim daca duceam leasingul pana la capat. Este normal asa ceva?
Nu am avut cum sa rezolvam aceasta problema cu ei,am reusti doar sa obtinem o esalonare a cate 500 lei/luna.
Cum se va inregistra in contabilitate aceasta suma,in ce cont de cheltuieli si cum va fi tratata din punct de vedere fiscal,deductibila sau nu?
Adaugata in   Studii de caz

2 raspunsuri


la 04 Dec. 2013
Aveti in vedere prevederile contractului de leasing incheiat cu societatea de leasing! Scaderea din evidenta a bunului la utilizatorul cedent: % = 213 val din contract 281 amortizarea inregistrata 6583 diferenta dintre valoarea achitata si amortizare. 167 = 7583 Este cheltuiala deductibila in sensul art. 21 din codul fiscal.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 04 Dec. 2013
Multumesc. La data predarii leasingului,pe baza PV de predare, asa am inregistrat in contabilitate. Problema este ca acum suntem obligati sa platim diferenta de suma ca si cand leasingul ar mai fi in derulare ! Cum tratez cei 500 lei ce trebuie plaiti lunar ? ca pe o despagubire catre soc.de leasing? Voi avea o cheltuiala lunara cu care nu stiu ce sa fac. In contabilitate leasingul este incheiat si ici datorii catre acest furnizor nu sunt.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x