Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

sume parteneriat, obligatii parteneri

Hristos a inviat !

Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat,
respectiv cum ar trebui procedat
in situatia de mai jos:

Institutia noastra are in Programul anual
o activitate culturala pe care trebuie sa o realizeze.
Tinand cont ca bugetul institutiei
nu permite asigurarea tuturor cheltuielilor,
pentru realizarea activitatii, institutia noastra este obligata
sa faca un parteneriat cu o Asociatie
care se ocupa cu organizarea de astfel de activitati si care
obtine prin Proiect aprobat de Primarie
o anumita suma, pe care o completeaza cu sume din sponsorizari.

In Acordul de parteneriat ce va fi incheiat
intre institutia noastra si Asociatie
se vor mentiona toate obligatiile partilor,
respectiv ce va trebui sa faca si sa asigure fiecare parte/partener.

- spuneti-mi va rog

1. - daca in Acordul de parteneriat trebuie sa se scrie
si cu ce suma va veni fiecare partener ?

2. - este obligatoriu ca la finalul activitatii
sa se faca un Raport al activitatii
si partile sa se informeze in scris
astfel incat sa cunoasca fiecare partener
cu ce sume de bani si cu ce sponsorizari
in produse a venit fiecare partener ?
sau este suficient ca fiecare partener
si-a indeplinit partea lui de obligatii ?

3. - salariatul institutiei noastre
care este responsabil cu acea activitate
va trebui ca, dupa finalul activitatii,
sa faca un Raport scris catre directorul institutiei noastre
prin care sa confirme ca fiecare partener si-a indeplinit partea lui de obligatii ?

4. - daca partenerul nu si-a indeplinit partea lui de obligatii,
salariatul institutiei noastre
ar trebui sa informeze acest lucru in scris pe directorul institutiei noastre ?
Daca nu va face acel Raport scris,
cine va raspunde ?
Salariatul responsabil cu activitatea ?
sau si cei care au semnat Acordul de parteneriat ?


2 raspunsuri


la 12 Mai. 2017
Proiectul respectiv trebuie sa fie aprobat de primarie si sa fie organizat la cererea acesteia. Parteneriatul trebuie sa stabileasca obligatiile si drepturile partilor, avand in vedere faptul ca sunteti doua institutii fara scop patrimonial, altfel, daca aveti castiguri trebuie contract de asociere. Finalizarea proiectului presupune intocmirea unui proces verbal si un raport de activitate vizate de primarie ca ordonator de credite.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 15 Mai. 2017
Va rog mult de tot sa imi spuneti: - daca in acel Raport de activitate trebuie sa se arate: - si toate sumele cu care vine partenerul sa ajute activitatea ? - si toate sponsorizarile obtinute de institutia publica si de celalalt partener ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x