Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

casare obiecte de inventar din anul 2007

Ce documente trebuie sa intocmesc pentru casarea unor obiecte de inventar? mentionez c obiectele de inventar sunt existente din anul 2007.

1 raspuns


la 07 Aug. 2014
Pentru scoaterea din evidenta a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar este necesar un inventar care in raport sa specifice ca acestea sunt neutilizabile. Administratorul societatii constituie o comisie tehnica ce are ca scop verificarea starii mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, care la final va face un raport de expertiza care recomanda casarea. In baza raportului, administratorul emite o decizie de casare. Aceasta este procedura cea mai ampla.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x