Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

numerotarea paginilor la registrele pfa

Am inteles ca registrele de incasari si plati, precum si cele de inventar si vanzari/cumparari trebuie sa fie numerotate. In cazul in care le cumpar si le completez de mana, paginile acestora fie sunt numerotate din tipar, fie le numerotez eu manual, insa ce fac in situatia in care le listez din programul de contabilitate? De exemplu, registrul de vanzari il listez la fiecare sfarsit de luna si imi printeaza intr-adevar paginile numerotate din program (de ex daca sunt 12 pag, am 1/12, 2/12, 3/12 ?. 12/12), insa la sfarsitul lunii urmatoare cand listez, imi printeaza de asemenea numarul paginilor, numai ca incepe iar de la 1 ... (daca aici am de ex 7 pag, voi avea 1/7, 2/7 ? 7/7) si tot asa in fiecare luna. Nu am continuitate in numerotare. Cum sa procedez?
Va multumesc!

7 raspunsuri


la 30 Iul. 2015
Registrele contabile trebuie numerotate manual sau prin tiparire paginile fiind in ordine crescatoare. Atasarea la registrul de incasari si plati a unui jurnal listat se face pe pagina numerotata initial acestea putand avea o numerotare proprie din tiparire.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 30 Iul. 2015
Registrul de casa si registrul pentru intrari-iesiri trebuie sa aiba paginile numerotate?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 30 Iul. 2015
Fiecare registru trebuie numerotat, pe verso fiind trecute numarul de file data stampila si semnatura.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 30 Iul. 2015
Cum voi numerota atunci registrul de casa pe care il tiparesc la sfarsitul fiecarei zile din programul de contabilitate? Trec in fiecare zi numarul paginii manual? Va multumesc!
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 30 Iul. 2015
Obligatia pfa este de a tine evidenta incasarilor si platilor in registrul de incasari si plati. Registrul de casa este specific societatilor comerciale. Listarea registrului de casa se poate atasa la pagina de incasari si plati si reprezinta o parte din operatiuni efectuate cu numerar. Va trebui sa completati si operatiunile bancare in acelasi registru.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 30 Iul. 2015
In Registrul incasari si plati trebuie calculat soldul la fiecare sfarsit de luna sau numai la sfarsitul anului?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 30 Iul. 2015
Soldul se inregistreaza la fiecare sfarsit de perioada fiscala.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x