Buna ziua,
Societatea la care lucrez va avea un cost cu un studiu de brand ( pentru compania proprie), in urma acestui studiu, in functie de rezultatele obtinute, vor intreprinde, in timp, diverse actiuni, pe anumite zone. Plata studiului se va face intr-o singura transa. Intrebarea ar fi: cum se poate inregistra costul cu studiul de brand? Se inregistreaza pe opex, in avans, daca da, imi puteti explica, va rog, de ce? Se poate capitzaliza, daca da, de ce? Care ar fi monografia.ile contabila/e? Cheltuielile care se vor genera ulterior acestui studiu, de exemplu: campanii de loializare a clientilor, cum vor fi tratate din punct de vedere contabil?
Multumesc frumos.
Societatea la care lucrez va avea un cost cu un studiu de brand ( pentru compania proprie), in urma acestui studiu, in functie de rezultatele obtinute, vor intreprinde, in timp, diverse actiuni, pe anumite zone. Plata studiului se va face intr-o singura transa. Intrebarea ar fi: cum se poate inregistra costul cu studiul de brand? Se inregistreaza pe opex, in avans, daca da, imi puteti explica, va rog, de ce? Se poate capitzaliza, daca da, de ce? Care ar fi monografia.ile contabila/e? Cheltuielile care se vor genera ulterior acestui studiu, de exemplu: campanii de loializare a clientilor, cum vor fi tratate din punct de vedere contabil?
Multumesc frumos.
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 28 Iun. 2015
Un studiu realizat, se inregistreaza ca o prestate de servicii, costul acestuia nefiind considerat cost direct. Tratamentul contabil este acelasi pentru orice studii.