Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Intocmire registru pentru intrari iesiri

Am cateva intrebari in legatura cu registrul pentru intrari-iesiri la un PFA:
- Atunci cand emit adeverinte sau alte documente cu numere de inregistrare, trebuie sa imi pastrez si eu o copie din acestea?
- Declaratiile pe care le depun la finante trebuie sa le inregistrez cu numar de inregistrare in acest registru, inainte sa le depun?
- Cum dau numere de inregistrare la documentele intrate in firma? De exemplu un plic cu o instiintare de la ANAF- scriu cu pixul pe el numarul meu de inregistrare din registru?
Va multumesc!

2 raspunsuri


la 04 Aug. 2015
Completarea registrului de intrari-iesiri de documente, depinde de structura informala si organizatorica a societatii, in principiu, fiind important de mentionat numarul de ordine, data primirii/eliberarii, actul, perosna care primeste/emite, departamentul etc. Declaratiile fiscale au data depunerii si numar de inregistrare la organul fiscal generate de sistemul fiscal, nefiind nevoie de aplicarea unui numar intern. Instiintarile si corespondenta primita o inregistrati cu data primirii, explicatie, persoana care primestge corespodenta, data la care primeste corespondenta, semnatura acestuia etc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 04 Aug. 2015
Unele societati cu o structura mai mare, cu departamente si personal, prefera utilizarea unei stampile pentru primire/ eliberare care este aplicata pe documentul respectiv
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x