Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

vanzarea de papetarie si birotica

Buna ziua, avem o firma care are ca obiect de activitatea vanzarea de papetarie si birotica, de curand pe aceasta firma s-au construit cateva garsoniere pe care vrem sa le dam spre inchiriere unor persoane fizice, vreau sa stiu cum ar trebui sa procedam?putem factura chiria catre persoane ?trebuie facuta notificare catre finante?multumesc frumos

4 raspunsuri


la 20 Sep. 2018
Pentru desfasurarea unei activitati economice trebuie sa aveti inscrisa acea activitate in actul constitutiv ca activitate principala sau secundara. Modul de utilizare al patrimoniului firmei este la latitudinea reprezentantilor legali, scopul fiind derularea unor activitati economice. Firma nu trebuie sa faca inregistrari suplimentare la ANAF, raportarile periodice cuprinzand si activitatea de inchiriere.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 20 Sep. 2018
Multumesc , dar daca vreau sa facturez catre persoana fizica chiria si garantia , pot face factura cu chitanta sau trebuie casa de marcat?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 20 Sep. 2018
Multumecs,dar daca vreau sa facturez catre persoana fizica chiria si garantia , pot face factura cu chitanta sau trebuie casa de marcat?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 20 Sep. 2018
Chiria se poate incasa in baza facturii si cu plata prin virament bancar, asa ca nu cred ca este obligatorie casa de marcat daca nu aveti incasari numerar.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x