Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Inregistrare contabila mijloace fixe achizitionate in SUA

Inainte de finalizarea unui contract de munca avut in SUA, avand in vedere inceperea unei activitati in tara, am achizitionat cu forme legale o serie de aparate cu valoare mare [peste 1000 $] necesare activitatii FOTO VIDEO. Doresc sa stiu cum pot sa le inregistrez ca mijloace fixe in firma. Multumesc mult.

3 raspunsuri


la 08 Ian. 2015
In cazul in care ati achizitionat pe persoana fizica aceste aparate, puteti sa le utilizati pe societate in baza unui contract de folosinta (comodat), sau sa le vindeti cu un contract de vanzare-cumparare societatii. Pentru a fi considerate mijloace fixe, aparatele, separat trebuie sa fie cu o valoare care sa le incadreze in categoria mijloacelor fixe altfel vor fi incadrate ca obiecte de inventar.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 09 Ian. 2015
Contractul de vanzare - cumparare e suficient sa-l fac intre mine si firma , sau va trebui in fata notarului ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 09 Ian. 2015
Contractul de vanzare-cumparare se poate autentifica si de catre un avocat, nefiind nevoie de o evaluare daca aveti documentele de achizitie initiale atasate la contract.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x