Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Care sunt obligatiile unei firme in ceea ce priveste softurile folosite?

Buna ziua,

Am tot cautat un raspuns insa nu am gasit ceva elocvent. Pentru o firma echipamentele utilizate trebuie sa detina o licenta (pc-uri, laptop-uri). Intrebarea mea este daca eu am un laptop personal care are o licenta Business de windows, insa evident fiind cumparat de mult timp nu mai am factura sau orice act care sa dovedeasca achizitia acestuia il pot utiliza in cadrul firmei? Singurul lucru care poate dovedi licenta este acel sticker specific de pe spate care contine si cheia licentei si pe care este specificat BUSINESS. Daca da in ce conditii?
Multumesc.

1 raspuns


la 06 Mai. 2015
Daca laptopul personal este utilizat pentru desfasurarea activitatii firmei, trebuie sa incheiati un contract de inchiriere sau comodat. Licentele utilizate de catre societate pe calculatorul respectiv daca sunt achizitionate separat, cu factura intra in patrimoniul societatii, iar daca au fost achizitionate cu produsul, trebuie specificat in contractul de inchiriere/comodat.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x