Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

semnarea situatiilor financiare anuale

Buna ziua,
Imi desfasor activitatea ca si economist la un ONG, am CIM si imputernicire sa semnez declaratiile fiscale cu certificatul digital. Intrebarea mea este : administratorul in ce mod semneaza bilantul, cum punem stampila unitatii ?
Este suficienta semnatura mea electronica in care este specificat si numele societatii pe formularul bilantului (PDF inteligent de la ANAF) si semnatura si stampila reprezentantului legal pe celelalte anexe scanate si adaugate formularului ? e ok asa ?
Daca nu, va rog sa-mi spuneti cum ar trebui facut.
Mentionez ca reprezentantul legal nu detine semnatura electronica.

Multumesc

2 raspunsuri


la 17 Apr. 2014
este suficienta semnatura electronica
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 22 Apr. 2014
multumesc
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x