Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Registre necesare unei asociatii de parinti

Buna ziua.Va rog frumos sa-mi spune-ti ce registre sunt necesare unei asociatii de parinti deoarece nu stiu.

4 raspunsuri


la 16 Iun. 2015
Registrele pentru asociatia de parinti nu sunt mentionate in normele legale existente distinct, depinde de forma juridica de constituire, urmand a respecta prevederile legale pentru aceste categorii.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 16 Iun. 2015
Asociatia a dobandit personalitate juridica prin inscrierea in Registrul asociatiilor si fundatiilor aflate la grefa judecatoriei din circumscriptia teritoriala Campulung Moldovenesc,Jud. Suceava.Este fara scop patrimonial si nu am gasit nimic concret sa stiu ce am de facut de aceea am apelat la ajutorul dumneavoastra.Nu am nici un Registru din cele ce stiu ca sunt la institutiile publice si uneori stau cu grija gandindu-ma ca nu sunt in ordine cu actele contabile.Va multumesc din suflet pentru raspuns si astept alte lamuriri daca ma mai sunt de dat deoarece imi sunt de mare folos.Va multumesc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 16 Iun. 2015
Din punctul de vedere al organizarii activitatii unei asociatii, registrele contabile necesare sunt cele comune si societatilor comerciale, iar ca documente de organizare interna puteti avea: proiect institutional, plan bugetar anual, politica de contabilitate, Registrul membrilor ONG, Registrul de ordine, Registrul de dispozitii, Regulament de functionare, Registrul cu procese verbale ale Adunarii Generale, Registrul cu procese verbale ale Consiliului administrativ, Registru de corespondenta, Regulament de ordine interioara a functionarii asociatiei (ROIF), Registrul de evidenta privind luarea de cunostinta a angajatilor cu ROIF, Schema de personal (organigrama), fisele de post etc. Desfasurarea activitatii contabile este similara societatilor comerciale bazandu-se pe Registrul inventar, jurnal, vanzari, cumparari, cotizatii, donatii etc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 17 Iun. 2015
Multumiri din suflet pt ajutor.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x