Va rog foarte mult sa imi spuneti
1. - daca directorul este cel care stabileste daca un contract este oportun sau nu,
si
daca in urma unui control al Curtii de conturi
motivul imputarii este inoportunitatea,
cine va raspunde /cine va trebui sa suporte cval prejudiciului ?
2. - daca pentru inoportunitate este gasit vinovat doar directorul,
acesta mai poate semna
actiunea facuta de juristul institutiei de recuperare a prejudiciului ?
1. - daca directorul este cel care stabileste daca un contract este oportun sau nu,
si
daca in urma unui control al Curtii de conturi
motivul imputarii este inoportunitatea,
cine va raspunde /cine va trebui sa suporte cval prejudiciului ?
2. - daca pentru inoportunitate este gasit vinovat doar directorul,
acesta mai poate semna
actiunea facuta de juristul institutiei de recuperare a prejudiciului ?
Adaugata in
4 raspunsuri
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 23 Mar. 2016
Directorul aproba contractele, dar acestea sunt propuse de catre biroul administrativ daca sunt de competenta acestuia, sau alt compartiment de specialitate care raspunde de oportunitatea incheierii contractului, iar directorul supervizeaza, bazandu-se pe semnaturile celorlalti.
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 23 Mar. 2016
Acest lucru inseamna ca,
chiar daca la un control al Curtii de conturi,
se considera ca
directorul este vinovat
pentru inoportunitatea,
chiar daca in realitate
compartimentul de specialitate ar fi trebuit sa fie vinovat,
acesta poate semna, fara probleme,
actiunea facuta de juristul institutiei de recuperare a prejudiciului ?
Si totusi,
daca directorul dispune ca sa se faca o activitate,
sa se incheie un contract, ......,
compartimentul de specialitate ar trebui sa se opuna
daca este inoportun ?
Consultant Adrian Condurache
a raspuns userului oana portar
la 23 Mar. 2016
Curtea de conturi face un raport catre ordonatorul de credite si catre institutie, nu catre director sau alta persoana angajata.
User Oana Portar
a raspuns userului adrian condurache
la 23 Mar. 2016
Acum am înțeles perfect situația.
Miliarde de mulțumiri !