Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Cine poate tine contabilitatea?

Buna ziua,

Ma poate ajuta cineva cu o informatie: cine poate tine contabilitatea la o firma cu statut de microintreprindere? daca am studii superioare dar nu sunt membru CECCAR sau angajata a respectivei firme,pot? bilantul il poate semna administratorul????
firma nu prea are activitate.

multumesc

10 raspunsuri


la 21 Ian. 2016
Inregistrarile contabile pot fi facute de o persoana angajata cu studii economice sau de o persoana autorizata cu statut de liber profesionist. Pentru intocmirea si semnarea bilantului, trebuie sa semneze directorul economic sau contabilul autorizat si administratorul societatii.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 21 Ian. 2016
Si, daca nu sunt angajata firmei respective, nu pot tine evidenta contabila????
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 21 Ian. 2016
Daca nu sunteti angajata firmei sau nu sunteti asociat nu puteti sa inregistrati si sa semnati formularele contabile decat ca persoana autorizata.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 21 Ian. 2016
Actele le semneaza administratorul.Si, in acest caz ce ar trebui sa fac? firma e a unei rude si nu primesc bani pt.munca depusa:)
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 21 Ian. 2016
Ce ma sfatuiti sa fac???
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 21 Ian. 2016
Sa fiti incadrata pe functia de director economic.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 22 Ian. 2016
Daca am incheia un contract de prestari servicii , cu o firma acreditata de contabilitate,membra CECCAR, ar fi in regula???? Pt.anul trecut, oare ce e de facut? eu am tinut contabilitatea
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 22 Ian. 2016
Aceasta este varianta cu serviciu extern.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 22 Ian. 2016
si pe anul trecut?sa ramana asa???
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 23 Ian. 2016
Inregistrarea si intocmirea documentelor contabile poate fi facuta de un angajat cu studii economice sau de o persoana juridica externa acreditata. Pentru situatiile financiare poate semna doar directorul economic, contabilul acreditat sau o persoana juridica acreditata.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x