Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

ce pasi pentru incheiere Contract cu avocati

Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema
pentru ca nu stiu cum sa o rezolv:

- institutia noastra doreste sa incheie un Contract de asistenta juridica cu o casa de avocatura
in vederea reprezentarii institutiei noastre in fata instantelor judecatoresti
intr-un dosar penal de o mare complexitate.
- s-a facut o Nota de justificare in acest sens de catre un salariat al institutiei noastre.
- la aceasta data, cand se doreste incheierea unui asemenea Contract,
institutia nu are bani alocati in buget pentru acest scop
- suntem o institutie publica subordonata Consiliului Judetean
- Consiliul Judetean ne-a transmis printr-o adresa ca:
"pentru solicitarea si aprobarea unei rectificari /virari bugetare
este necesara estimarea valorica a serviciilor de asistenta juridica".

1. - Va rog sa imi spuneti cum se procedeaza ?....
cum se face acea estimare ?
Ce trebuie sa facem ?

Ne adresam caselor de avocati si solicitam oferte de pret ?
Nimeni, nici un avocat pe care l-am contacta
nu cunoaste dosarul, complexitatea acestuia si
nu poate spune cat sa ceara ( ce onorariu ), pe ce perioada,....
Cum putem estima valoarea contractului, in raport de ce elemente ?

2. - Daca vom estima o valoare, iar serviciile vor fi costa mai mult ?
Mai putem cere ulterior o suplimentare de buget in acelasi scop ?
Ce pasi sunt de urmat ?

Ce sfaturi imi puteti da ?

5 raspunsuri


la 01 Iul. 2015
Pentru estimarea valorii serviciilor juridice trebuie sa aveti nuste oferte ferme din partea unor cabinete de avocatura pe care sa le prezentati ordonatorului de credite in vederea suplimentarii bugetului.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 01 Iul. 2015
Va rog sa imi mai spuneti daca va trebui sa se ceara Oferte de pret in plic inchis, ? iar daca vom avea mai multe oferte de pret, daca le vom prezenta ordonatorului sau daca vom face si selectie de oferte si vom prezenta, ca oferta, oferta cu pretul cel mai scazut ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 02 Iul. 2015
Organizarea cererii si primirii de oferte trebuie facuta conform procedurilor de achizitii publice, chiar daca achizitorul este angajat de ordonatorul de credite.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 02 Iul. 2015
Va multumesc foarte, foarte mult pentru tot !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 02 Iul. 2015
Cel mai bine este sa contactati persoana care se ocupa de achizitiile publice ale ordonatorului de credite pentru a respecta procedura si a delega raspunderea. Daca se poate prin informare scrisa.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x