Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

cati subordonati trebuie sa aiba un contabil sef ?

- Buna seara !
Va rog sa imi spuneti,
intr-o institutie publica,
ce numar minim de subordonati trebuie sa aiba un contabil
pentru a deveni contabil sef ?
Ce articol de lege prevede acest lucru ?

3 raspunsuri


la 02 Feb. 2015
Postul de contabil sef este incadrat ca sef de birou, care in nomenclatoarele vechi, trebuia sa detina patru angajati. In acest moment nu se tine cont de numarul de angajati ci de organigrama societatii, care poate avea un contabil sef cu un singur subordonat, care poate ocupa un post de casier, gestionar etc, si sunt in concordanta cu prevederile statutare.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 02 Feb. 2015
Totusi, in Legea 161/2003: Art. XVI. - (1) Autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică centrală şi locală au obligaţia: a) de a solicita avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici pentru stabilirea funcţiilor publice, până la data de 1 iunie 2003; b) de a face modificările corespunzătoare în structura organizatorică şi în statele de funcţii, stabilirea numărului maxim de funcţii publice, cu respectarea prevederilor prezentei legi, până la data de 1 iulie 2003; c) de a face reîncadrarea funcţionarilor publici, conform prevederilor prezentei legi, până la data de 15 iulie 2003. (2) Structura organizatorică a autorităţilor şi instituţiilor publice trebuie să respecte următoarele cerinţe: a) pentru constituirea unui birou este necesar un număr de minimum 5 posturi de execuţie; b) pentru constituirea unui serviciu este necesar un număr de minimum 7 posturi de execuţie; c) pentru constituirea unei direcţii este necesar un număr de minimum 15 posturi de execuţie; d) pentru constituirea unei direcţii generale este necesar un număr de minimum 25 de posturi de execuţie. In cazul personalului contractual este la fel ? S-a abrogat acea Lege ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 02 Feb. 2015
Nu, dar daca in urma restructurarilor, s-a facut o reducere de posturi de la acea data, inseamna ca trebuie sa retrogradam seful de birou? Acea lege a venit pentru reorganizarea institutiilor publice, dar acestea nu au pastrat de atunci aceeasi structura organizatorica.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x