Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Administratorul poate emite facturi?

Buna ziua
Asociatul unic care este si administratorul firmei (fara contract de munca) poate sa emita facturi? Firma nu are angajati.
Va multumesc.
Adaugata in   Legea Contabilitatii

3 raspunsuri


la 01 Iun. 2014
Incepand cu data de 01 februarie 2013, de cand a devenit obligatoriu ca orice firma mica sa se declare microintreprindere cu plata impozitului pe venit, s-a eliminat obligatia de a avea angajati. Prin urmare, in cazul d-voastra, avand calitatea de administrator, fara sa aveti contract individual de munca in cadrul societatii, puteti emite facturi . Doar administratorul sau persoanele imputernicite de acesta pot semna si emite acte in numele societatii,indiferent daca adminstratorul este sau nu asociat al firmei.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 02 Iun. 2014
Conform Legii31/1990 actualizate, administratorul societatii raspunde de desfasurarea activitatii economice a societatii. Acesta poate presta activitatile inregistrate in obiectul de activitate si poate emite facturi pentru acestea. Doar in cazul angajatilor, administratorul prin fisa postului sau delegatie, imputerniceste personalul sa efectueze anumite activitati, printre care si operarea unei facturi, insa raspunderea in fata tertilor revine administratorului..
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 02 Iun. 2014
Avand in vedere ca societatea nu are angajati, administratorul acesteia poate emite facturile fiscale.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x