Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Acte in dosarul unei societati comerciale

Buna ziua,

Fiind la inceput de drum in aceasta activitate,vroiam sa va intreb daca imi puteti spune ce documente trebuie sa contina un dosar al unei societati la sfarsitul unei luni si care sunt declaratiile care trebuie depuse de catre societate,fie ea platitoare/neplatitoare de TVA.Poate e putin infantila intrebarea mea,insa cred ca dumneavoastra ma puteti lamuri cel mai bine privind acest aspect.
Multumesc mult!
Adaugata in   Legea Contabilitatii

2 raspunsuri


la 06 Oct. 2014
Organizarea documentelor contabile ale societatii este la latitudinea societatii. In opinia mea, in afara de un dosar juridic care trebuie sa contina certificatul de inregistrare, actul constitutiv cu modificarile ulterioare, actul pentru locatia sediului social si apunctelor de lucru, autorizatii, fiscalizare casa marcat, diverse, va trebui sa aveti pentru fiecare luna un dosar cu documentele primare ce va contine facturile de furnizori cu NIR atasat, devize sau bonuri de consum, facturi emise, registrul de casa, extrase bancare, stat salarii, plan amortizare. In functie de specificul activitatii societatii pot fi si alte documente justificative ca CMR pentru transport extern, documente vamale pentru importuri etc. Dosarul trebuie sa m,ai cuprinda, pe langa documentele primare justificative si listarile jurnalelor pe care vi le ofera programele de contabilitate. Declaratiile pe care le depune o societate comerciala sunt: formularul 112 pentru salariati, 300 si 394 pentru TVA, 390 pentru tranzactii intracomunitare, 100 pentru impozit, la perioadele din cererea de mentiuni 010 si 392A/B si 101 anual. In functie de specificul activitatii veti avea de depus si alte formulare care sunt afisate pe site-ul anaf cu explicatii, baza legala si date limita de depunere.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 06 Oct. 2014
Multumesc mult,acum chiar sunt lamurita in aceasta privinta,stiu ca in functie de activitatea desfasurata,de programul utilizat pot fi si alte documente dar nu aveam o imagine de ansamblu.Multumesc inca o data.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x