Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Inventarierea anuala

Buna ziua,

Va rog sa-mi spuneti: in situatia in care o societate are doar doi angajati, administratorul si contabilul, iar admistratorul, in lipsa de personal, indeplineste si functia de gestionar al patrimoniului, cum constitui comisia de inventariere, declaratia gestionarului inainte si dupa inventar, procesul verbal cu rezultatele, etc. Administratorul, conform normelor OMFP 2861/09/10.2009, poate sa faca singur inventarierea, in lipsa personalului angajat? Toate aceste documente sunt semnate doar de administrator? Manualul de proceduri privind efectuarea inventarierii trebuie amendat cu aceasta noua situatie aparuta in existenta societatii?
Va multumesc.

1 raspuns


la 20 Nov. 2012
Pentru firmele cu 1-2 salariati sau doar cu administrator, decizia se va adapta corespunzator. In cazul societati dvs care are doar administrator si contabil, inventarierea va fi semnata de acestia .
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x