Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Pentru creditare casa ce documente se folosesc

Pentru cheltuielile din luna, nefiind incasari administratorul a creditat casa aproape zilnic.
Se poate face un contract de imprumut pentru toata suma cu care a creditat in luna sau trebuie facut cate unul pentru fiecare zi in care a creditat casa?
Ce document se intocmeste chitanta sau dispozitie de incasare?

1 raspuns


la 28 Feb. 2015
Daca se crediteaza la perioade scurte se poate incheia un contract cu o suma mai mare. Ca document se utilizeaza dispozitia de plata/incasare.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x