Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

In afara de declaratia 100 si 300 ce trebuie sa mai depun la sfirsit de an?

Buna ziua. Firma este fara activitate. Am facut declaratiile 100 si 300 pe 0, inca nu le-am depus. Ce mai trebuie sa depun la finante pentru sfarsitul de an si pana cand ? Specific ca firma a fost suspendata pana in iunie 2012, nu a avut niciodata activitate, am depus declaratiile 100 si 300 in octombrie 2012. Totodata va rog sa-mi spuneti unde gasesc un model de bilant pe 0. Din cate stiu parca si bilant se depune. Multumesc!

3 raspunsuri


la 16 Ian. 2013
Declararea ºi plata impozitului pe profit , se efectueazã trimestrial, pânã la data de 25 inclusiv a primei luni urmãtoare încheierii trimestrelor I - III. Definitivarea ºi plata impozitului pe profit aferent anului fiscal respectiv se efectueazã pânã la termenul de depunere a declaraþiei privind impozitul pe profit prevãzut la art. 35."- adica pana la 25 martie. Asadar nu se va mai completa ºi depune formularul 100 pentru trimestrul IV pânã la data de 25 ianuarie 2013, definitivarea ºi plata impozilui pe profit anual efectuându-se prin formularul 101 „Declaraþie privind impozitul pe profit”.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 17 Ian. 2013
Declaratia 094 -termen 25 ianuarie, cu cifra de afaceri, decont 300, declaratia 394 daca nu aveti facturi nu trebuie. 010 daca e cazul, pana pe 31 ianuarie. Acestea sunt obligatiile lunii ianuarie, din punctul meu de vedere.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Ian. 2013
Aveti de depus decontul de TVA in 0 (cu toate ca ar fi trebuit sa va treaca la neplatitor de TVA din oficiu, daca nu ati avut activitate). De asemenea, depuneti 094 - TVA la incasare doar in cazul in care nu ati depus-o anul trecut. Bilant - In cazul in care, de la infiintarea societatii si pana in prezent nu ati desfasurat activitati (insemnand ca nu ati emis facturi/chitante/bonuri fiscale si nu ati avut alte cheltuieli in afara de cele pentrru infiintare) se va depune in loc de bilant o declaratie pe propria raspundere in care sa mentionati faptul ca nu ati desfasurat activitati.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x